Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

LUX* Resorts&Hotels

Sieć hotelowa LUX* charakteryzuje się wyjątkowym poziomem luksusu i ekskluzywności. Hotele słyną z wyrafinowanego stylu, niezwykłego wzornictwa i obiecujących lokalizacji min. na Mauritiusie i na Malediwach.

Goście hotelowi mają możliwość doświadczenia relaksu w najwyższej formie, pić świeżo wypalaną kawę, korzystać z indywidualnie dobranych sesji spa i improwizowanych pokazów filmowych na plaży.

luxresorts.com

Aplikacja mobilna LUX* Experience zapewnia mocne wsparcie dla gości hoteli LUX* na Mauritiusie. Posiada ona ponad 90 funkcji, gdzie warto wymienić najciekawsze z nich takie jak: rezerwacja pokoju, mobilny check-in i check-out, mobilny klucz, zamawianie posiłków w aplikacji do pokoju i do wybranej lokalizacji, personalizowany kalendarz wydarzeń. Do 2020 roku, aplikacja mobilna pojawi się w 22 hotelach sieci LUX*.

 

 

Zobacz planowane funkcjonalności, które usprawnią działanie aplikacji:

 

  • Przeprowadzanie ankiet (integracja z TripAdvisor)
  • Skanowanie dokumentów
  • Tworzenie personalizowanych pocztówek w aplikacji z możliwością ich drukowania i wysyłania

 

 

 

Jakie korzyści uzyskają hotelarze?

 

Obsługa hotelowa ma dostęp do platformy iLumio CMS, która umożliwia:

  • 100% konfiguracja treści w aplikacji mobilnej
  • Zarządzanie rezerwacjami gości
  • Planowanie, zarządzanie i procesowanie kampanii marketingowych
  • Zbieranie i analizowanie preferencji gości
  • Planowanie, zarządzanie i weryfikowanie jakości room service
  • Tworzenie i rozsyłanie ofert typu happy hours oraz VIP offers
  • Tworzenie i dystrybucja statusów i przypomnień

Zobacz jakie funkcjonalności ułatwiają klientom pobyt w tym wyjątkowym hotelu:

 

  • Mobilny klucz (integracja z Assa Abloy)
  • Mobilna rezerwacja (integracja z Oracle OPERA PMS)
  • Mobilny check-in (integracja z Oracle OPERA PMS)
  • Mobilny check-out (integracja z Oracle OPERA PMS) – nowość w 2018*
  • Kalendarz wydarzeń hotelowych
  • Live chat
  • Bezpośrednie rezerwowanie pokoju
  • Profil gościa (spersonalizowany ekran główny) i zbieranie preferencji
  • Rezerwacje (możliwość rezerwacji z wyprzedzeniem: stolika w restauracji, zabiegów SPA, wycieczek i innych usług dostępnych w hotelu)
  • Food ordering – zamawianie posiłków z dostępnych restauracji do wybranej lokalizacji – pokoju, plaży, itp.
  • In-room dining – zamawianie posiłków z kuchni hotelowej
  • Cyfrowa mapa hotelu WAYFINDER (nawigacja od punktu do punktu) – nowość w 2018*
  • Przeglądanie menu restauracji w PDF
  • Kampanie marketingowe
  • Lokalizacja użytkowników w resorcie
  • Serwis pokojowy
  • Funkcje społeczne (recommend a friend)
  • Rozbudowane strony informacyjne (przeglądanie atrakcji hotelowych i okolicznych atrakcji)
  • Możliwość zmiany hotelu w aplikacji
  • Nawigacja po hotelu (integracja z Google Maps)
  • Dźwięk z hotelu LUX* (rozrywkowy moduł muzyczny)
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policyand Terms of Service apply.