Interactive Guest Service

iLumio

Atlantis The Palm

Atlantis to jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie. Obiekt usytuowany jest na sztucznej wyspie w kształcie palmy Jumeirah i jest swoistą wizytówką Dubaju. Do hotelu przynależy Aquaventure – największy w tym regionie aquapark z niesamowitymi zjeżdżalniami, sztuczną rzeką i basenem z falami. Oferta gastronomiczna obejmuje 23 restauracje oraz bary z kuchnią lokalną i europejską. Te liczby robią ogromne wrażenie: 1539 pokoi, 934 metry kwadratowe, 5-gwiazdkowy standard, 45000 m2 Dolphin Bay.

atlantisthepalm.com

Założeniem projektu było dostarczenie nowoczesnej technologii do zarządzania pobytem dla gości, jak również system umożliwiającego nawigowanie po tak dużym obiekcie wraz z cyfrową mapą. Analiza grupy docelowej pokazała, że goście Atlantis The Palm to ludzie z ponadprzeciętnymi dochodami, którzy oczekują rozwiązań dostosowanych do swoich smartfonów.

 

W odpowiedzi na te potrzeby, iLumio zaoferowało dwa unikalne produkty: aplikację mobilną oraz interkatywny ekran dotykowy (kiosk).

 

Aplikacja mobilna została zaprojektowana nie tylko po to, aby ulepszyć doświadczenia gości i umożliwić im bezpośrednią rezerwację i zarządzanie pobytem. Kluczową kwestią było zwiększenie sprzedaży usług oferowanych przez hotel.

 

Interaktywny ekran dotykowy (kiosk) to z kolei idealne narzędzie do dokładnej nawigacji po hotelu, od punktu do punktu, jak również sprawdzanie informacji o dostępnych obiektach rozrywkowych i gastronomicznych.

 

 

Sprawdź jakie funkcje oferują interaktywne ekrany dotykowe:

  • Cyfrowa mapa wraz z nawigacją od punktu do punktu – dokładne nawigowanie po obiekcie
  • Kalendarz wydarzeń z podziałem na dni tygodnia
  • Aktualna pogoda z prognozą na nadchodzące dni
  • Wielojęzyczny interfejs (rosyjski, chiński, arabski, angielski, niemiecki)
  • Przeglądanie zdjęć i informacji o dostępnych atrakcjach (restauracje, aguapark, dolphin bay, sklepy, obiekty wellness i spa, etc.) – rozbudowane strony informacyjne

Sprawdź co jest możliwe dzięki aplikacji mobilnej:

  • Przeglądanie stron informacyjnych o hotelu, restauracjach, dostępnych atrakcjach, otoczeniu
  • Nawigacja po całym obiekcie jak i od punktu do punktu
  • Sprawdzanie eventów hotelowych w dedykowanym kalendarzu
  • Live chat z recepcją
  • Zakupy w aplikacji (dostępne sklepy z oferty Atlantis)
  • Zamawianie posiłków z wyborem lokalizacji, jak również do pokoju
  • Serwis hotelowy
  • Zgłaszanie unikalnych życzeń (dodatkowe ręczniki, babysitting)
  • Zgłaszanie usterek technicznych
  • Wellness, Beauty and Fitness – informacja o obiektach i możliwość rezerwacji poprzez link, telefon lub e-mail
  • Animacje & atrakcje sportowe – przegląd i możliwość rejestracji na wydarzenia (subskrybcja)
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.