Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Jak umilić gościom pobyt w hotelu?

21/03/2017 10:54 Blog

iLumio_blog-TV

 

Wyposażając hotel, jego właściciel zazwyczaj myśli o podstawowych potrzebach. Nic dziwnego, to kosztowne i długotrwałe przedsięwzięcie, dlatego inne pomysły często schodzą na drugi plan. Jednak warto pamiętać, że niektóre dodatkowe meble bądź akcesoria, które wydawałoby się na początku, że są zbędne, tak naprawdę podnoszą renomę obiektu i zwiększają jej konkurencyjność.

 

Na sukces biznesu hotelowego składa się wiele elementów. Na pewno nie można pominąć czystości i wygody pomieszczeń, smacznej kuchni czy sprawnej recepcji, ale równie istotna jest atmosfera. Gość pragnie, by przy jednoczesnym zachowaniu dyskrecji oraz poszanowaniu jego prywatności, w hotelu panowała przyjazna aura. Jak sprawić, by goście wspominali miło swój pobyt? Wystarczy zadbać o kilka szczegółów…

 

Zestaw powitalny

Po podróży pragniemy jedynie chwili odpoczynku. Potrzebujemy odświeżyć się i zrelaksować przed konferencją czy zwiedzaniem okolicy. Dobrze więc, by gość w swoim pokoju zastał zestaw powitalny, czyli tacę z czajnikiem, filiżankami oraz kawą i herbatą. Grzecznościowych kilka słów powitalnych możesz dodatkowo wyświetlić na ekranie hotelowego telewizora.

 

Minibar

Gość, który ma do dyspozycji minibar, bez konieczności wzywania obsługi może przekąsić coś czy też napić się wody późnym wieczorem. Mała hotelowa chłodziarka gwarantuje swobodę i komfort. A informację o wyczerpaniu zapasu preferowanego napoju bezproblemowo „wyśle” używając do tego aplikacji mobilnej.

 

Telewizja hotelowa

Jak jeszcze możemy podnieść komfort pobytu? Odpowiedzią jest hotelowa telewizja. Nowoczesne systemy telewizji hotelowej to już dzisiaj centra multimedialne i zarabiają na siebie! Postęp technologiczny pozwala dostarczyć coraz bardziej zaawansowane, spersonalizowane usługi wpływając na profesjonalną obsługę i kontakt z gościem dzięki ekranowi. Gość może sterować telewizorem przez tablet, nawigując pilotem po aplikacji w TV, może skorzystać z dostępnej oferty, zamawiając usługę do pokoju, uzyskać informację o zaplanowanych atrakcjach w okolicy lub wysłać wiadomość do recepcji. Aby zapewnić jeszcze lepszą ofertę stwórzmy wachlarz możliwych opcji nastrojowych. Wówczas jedno kliknięcie dostosuje pokój do wymagań gościa i zamieni go w profesjonalną salę kinową.

 

Zastosowanie rozwiązań interaktywnych otwiera zupełnie nowy wymiar w zakresie tworzenia źródeł dodatkowych przychodów dla hotelu. Płatne kanały telewizyjne, płatne filmy, płatne usługi, kanały promocyjne do umieszczania reklam, to tylko podstawowe źródła dochodów. Poprawa obsługi w hotelu, automatyzacja rozliczeń (minibary, Internet, filmy, itp.) to kolejne elementy umilające pobyt oraz zwiększające efektywność pracy zespołu, czyli optymalizujące jego koszty.

 

Pantofle 

Po kąpieli każdy z nas chce zanurzyć ciało w przyjemnym, miękkim ręczniku, a stopy w wygodnych, miękkich pantoflach. To tylko drobiazg, ale jeśli zostawisz gościom w pokojach czyste, wykonane z przewiewnego materiału papucie, poczują się niemal jak w swoim domu.

 

O dobrą renomę i opinię hotelu warto zabiegać wielotorowo. Umil gościom pobyt, a zobaczysz, że będą chętniej polecać Twoją bazę noclegową.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, że wyrażam zgodę na korzystanie z telekomunikacyjnego urządzenia końcowego (zgodnie z art. 172 ustawy – Prawo telekomunikacyjne) w celu prowadzenia przez Ailleron S.A., z siedzibą w Krakowie, ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, nr KRS: 0000385276, marketingu bezpośredniego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być cofnięte w każdym momencie za pośrednictwem linku załączonego w każdej wiadomości wysyłanej w ramach odpowiedzi lub za pomocą wiadomości przesłanej na adres mailowy bartlomiej.pachacz@ailleron.com.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, że wyrażam zgodę na otrzymywanie za pośrednictwem wskazanego adresu e-mail poczty elektronicznej informacji handlowych, wysyłanych przez Ailleron S.A., z siedzibą w Krakowie, ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, nr KRS: 0000385276, dotyczących produktów i usług tych podmiotów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być cofnięte w każdym momencie za pośrednictwem linku załączonego w każdej wiadomości wysyłanej w ramach odpowiedzi lub za pomocą wiadomości przesłanej na adres mailowy bartlomiej.pachacz@ailleron.com.