Interactive Guest Service

iLumio

Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat – za co goście najbardziej doceniają to miejsce?

07/05/2018 10:32 Blog

indigo

 

Osoby zarządzające hotelem doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że opinia o obiekcie jest  jednym z podstawowych elementów decydujących o jego wyborze. O tym jak silny i opiniotwórczy jest internet, świadczą liczne recenzje podróżnych w sieci oraz w mediach społecznościowych. Jednym z najwyżej ocenianych obiektów jest Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat należący do międzynarodowej marki Intercontinental Hotels Group. Satysfakcję gości z pobytu w tym miejscu potwierdzają setki pozytywnych recenzji internautów, m.in. na stronie booking.com., jak i uznanie w plebiscycie Prime Property Prize. Jury tego konkursu doceniło Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat w kategorii Inwestycja Roku nie tylko za piękne wnętrza, ale również innowacyjne rozwiązania.

 

Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat zlokalizowany jest w samym sercu stolicy. O komfortowy pobyt gości w pokojach dba m.in. system iLumio TV, oferujący klientom dwukierunkową komunikację z poziomu telewizora, możliwość wykonania zamówienia usług hotelowych czy też zarezerwowania stolika w restauracji za pomocą ergonomicznego pilota radiowego z żyroskopem. Zapewnia również dostęp do kalendarza, w którym mogą zarządzać swoim planem podróży.

 

Spełnianie najwyższych oczekiwań gości w Hotelu Indigo Warsaw, Nowy Świat nie kończy się na iLumio TV. Obiekt ten udostępnia im także interaktywny kanał informacyjny iLumio Digital Signage, dzięki któremu klienci są na bieżąco z niezbędnymi informacjami o ofertach, promocjach i atrakcjach. – Szukaliśmy elastycznego rozwiązania, aby zapewnić telewizję internetową nie tylko w pokojach gości. Zależało nam także na udostępnianiu klientom bieżących informacji o usługach i promocjach w strefach publicznych, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wybrać oprogramowania od iLumio, które spełniają nasze wszystkie oczekiwania – mówi Grażyna Kania, dyrektor generalny Hotelu Indigo Warsaw, Nowy Świat. Właściciele hotelu nie zapomnieli też o najmłodszych gościach i zadbali o atrakcje dla dzieci w postaci gier oraz aplikacji, które urozmaicają ich czas.

 

Pamiętajmy, że dbanie o zadowolenie podróżnych nie kończy się na etapie rezerwacji hotelu. Dlatego też zapewnianie im wyjątkowych doświadczeń z pobytu jest procesem wieloetapowym. Wysokiej jakości obsługa i udogodnienia na pewno sprawią, że goście docenią ośrodek i zostawią o nim pozytywną opinię, która będzie najlepszą wizytówką obiektu.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.