Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat – za co goście najbardziej doceniają to miejsce?

07/05/2018 10:32 Blog

indigo

 

Osoby zarządzające hotelem doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że opinia o obiekcie jest  jednym z podstawowych elementów decydujących o jego wyborze. O tym jak silny i opiniotwórczy jest internet, świadczą liczne recenzje podróżnych w sieci oraz w mediach społecznościowych. Jednym z najwyżej ocenianych obiektów jest Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat należący do międzynarodowej marki Intercontinental Hotels Group. Satysfakcję gości z pobytu w tym miejscu potwierdzają setki pozytywnych recenzji internautów, m.in. na stronie booking.com., jak i uznanie w plebiscycie Prime Property Prize. Jury tego konkursu doceniło Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat w kategorii Inwestycja Roku nie tylko za piękne wnętrza, ale również innowacyjne rozwiązania.

 

Hotel Indigo Warsaw, Nowy Świat zlokalizowany jest w samym sercu stolicy. O komfortowy pobyt gości w pokojach dba m.in. system iLumio TV, oferujący klientom dwukierunkową komunikację z poziomu telewizora, możliwość wykonania zamówienia usług hotelowych czy też zarezerwowania stolika w restauracji za pomocą ergonomicznego pilota radiowego z żyroskopem. Zapewnia również dostęp do kalendarza, w którym mogą zarządzać swoim planem podróży.

 

Spełnianie najwyższych oczekiwań gości w Hotelu Indigo Warsaw, Nowy Świat nie kończy się na iLumio TV. Obiekt ten udostępnia im także interaktywny kanał informacyjny iLumio Digital Signage, dzięki któremu klienci są na bieżąco z niezbędnymi informacjami o ofertach, promocjach i atrakcjach. – Szukaliśmy elastycznego rozwiązania, aby zapewnić telewizję internetową nie tylko w pokojach gości. Zależało nam także na udostępnianiu klientom bieżących informacji o usługach i promocjach w strefach publicznych, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wybrać oprogramowania od iLumio, które spełniają nasze wszystkie oczekiwania – mówi Grażyna Kania, dyrektor generalny Hotelu Indigo Warsaw, Nowy Świat. Właściciele hotelu nie zapomnieli też o najmłodszych gościach i zadbali o atrakcje dla dzieci w postaci gier oraz aplikacji, które urozmaicają ich czas.

 

Pamiętajmy, że dbanie o zadowolenie podróżnych nie kończy się na etapie rezerwacji hotelu. Dlatego też zapewnianie im wyjątkowych doświadczeń z pobytu jest procesem wieloetapowym. Wysokiej jakości obsługa i udogodnienia na pewno sprawią, że goście docenią ośrodek i zostawią o nim pozytywną opinię, która będzie najlepszą wizytówką obiektu.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży