Interactive Guest Service

iLumio

LUX* Resorts&Hotels

Sieć hotelowa LUX* charakteryzuje się wyjątkowym poziomem luksusu i ekskluzywności. Hotele słyną z wyrafinowanego stylu, niezwykłego wzornictwa i obiecujących lokalizacji min. na Mauritiusie i na Malediwach.

Goście hotelowi mają możliwość doświadczenia relaksu w najwyższej formie, pić świeżo wypalaną kawę, korzystać z indywidualnie dobranych sesji spa i improwizowanych pokazów filmowych na plaży.

luxresorts.com

Aplikacja mobilna LUX* Experience zapewnia mocne wsparcie dla gości hoteli LUX* na Mauritiusie. Posiada ona ponad 90 funkcji, gdzie warto wymienić najciekawsze z nich takie jak: rezerwacja pokoju, mobilny check-in i check-out, mobilny klucz, zamawianie posiłków w aplikacji do pokoju i do wybranej lokalizacji, personalizowany kalendarz wydarzeń. Do 2020 roku, aplikacja mobilna pojawi się w 22 hotelach sieci LUX*.

 

 

Zobacz planowane funkcjonalności, które usprawnią działanie aplikacji:

 

  • Przeprowadzanie ankiet (integracja z TripAdvisor)
  • Skanowanie dokumentów
  • Tworzenie personalizowanych pocztówek w aplikacji z możliwością ich drukowania i wysyłania

 

 

 

Jakie korzyści uzyskają hotelarze?

 

Obsługa hotelowa ma dostęp do platformy iLumio CMS, która umożliwia:

  • 100% konfiguracja treści w aplikacji mobilnej
  • Zarządzanie rezerwacjami gości
  • Planowanie, zarządzanie i procesowanie kampanii marketingowych
  • Zbieranie i analizowanie preferencji gości
  • Planowanie, zarządzanie i weryfikowanie jakości room service
  • Tworzenie i rozsyłanie ofert typu happy hours oraz VIP offers
  • Tworzenie i dystrybucja statusów i przypomnień

Zobacz jakie funkcjonalności ułatwiają klientom pobyt w tym wyjątkowym hotelu:

 

  • Mobilny klucz (integracja z Assa Abloy)
  • Mobilna rezerwacja (integracja z Oracle OPERA PMS)
  • Mobilny check-in (integracja z Oracle OPERA PMS)
  • Mobilny check-out (integracja z Oracle OPERA PMS) – nowość w 2018*
  • Kalendarz wydarzeń hotelowych
  • Live chat
  • Bezpośrednie rezerwowanie pokoju
  • Profil gościa (spersonalizowany ekran główny) i zbieranie preferencji
  • Rezerwacje (możliwość rezerwacji z wyprzedzeniem: stolika w restauracji, zabiegów SPA, wycieczek i innych usług dostępnych w hotelu)
  • Food ordering – zamawianie posiłków z dostępnych restauracji do wybranej lokalizacji – pokoju, plaży, itp.
  • In-room dining – zamawianie posiłków z kuchni hotelowej
  • Cyfrowa mapa hotelu WAYFINDER (nawigacja od punktu do punktu) – nowość w 2018*
  • Przeglądanie menu restauracji w PDF
  • Kampanie marketingowe
  • Lokalizacja użytkowników w resorcie
  • Serwis pokojowy
  • Funkcje społeczne (recommend a friend)
  • Rozbudowane strony informacyjne (przeglądanie atrakcji hotelowych i okolicznych atrakcji)
  • Możliwość zmiany hotelu w aplikacji
  • Nawigacja po hotelu (integracja z Google Maps)
  • Dźwięk z hotelu LUX* (rozrywkowy moduł muzyczny)
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.