Valamar wybrał iLumio, po to aby znacząco polepszyć standard i doświadczenia gości. Aplikacja My Valamar została wdrożona w lipcu 2017 i od tego czasu goście mogą się cieszyć mnóstwem ciekawych funkcjonalności. Co to znaczy dla Hotelarzy? iLumio dostarcza widoczne rezultaty biznesowe i niezawodną, przyjazną dla użytkownika technologię.
Valamar jest liderem w branży hotelarskiej w Chorwacji, skupionym na ciągłym rozwoju. Gwarantuje najwyższe standardy podróżującym gościom od ponad sześciu dekad i świadczy innowacyjne usługi dla atrakcyjnych lokalizacjach wzdłuż Adriatyku. Ponad 90 funkcji jest dostępnych w aplikacji dla gości hotelu dzięki nowoczesnej technologii – a szczególnie wyróżniające się to: mobilny klucz, mobilny check-in i check-out, kalendarz wydarzeń dostępnych w hotelu, live-chat, bezpośrednia rezerwacja za pomocą aplikacji, płatności mobilne, room service, mapy cyfrowe.
Obecnie pokolenie Milenialsów przywiązuje duża uwagę do perfekcyjnego przygotowania się do wakacji. Jak się okazuje, planowanie przydaje się nie tylko w kwestiach biznesowych, ale również coraz częściej dotyczy aktywności w naszym wolnym czasie. Jesteśmy świadomi tych potrzeb, dlatego aplikacja mobilna My Valamar zapewnia funkcjonalności do planowania pobytu: kalendarz wydarzeń dostępnych w obiekcie, możliwość subskrypcji wydarzeń z kalendarza, strony informacyjne dotyczące atrakcji w hotelu (restauracje, bary, plaże, rozrywki sportowe, itd.). Nie trzeba tracić czasu na szukanie informacji, można sprawdzić je w swoim smartfonie.
Papierowe ulotki, broszury, szukanie hotelowej obsługi? Dlaczego nie zastąpić ulotek tabletem lub urządzeniami gości, a przewodnika hotelowego stronami informacyjnymi w aplikacji? W świecie nowoczesnych technologii, wszystko jest możliwe i dodatkowo przyjazne dla środowiska. Aplikacja mobilna My Valamar może sprawić, że pobyt w hotelu będzie przyjemniejszy i dostarczy wszystkim użytkownikom pełne informacje o dostępnych atrakcjach, a to wszystko w czasie rzeczywistym.
Używamy swoich smartfonów do tak wielu różnych rzeczy, więc dlaczego nie używać ich do zarządzania naszym pobytem w hotelu? Dzięki takiemu elektronicznemu przewodnikowi nawigacja w hotelu i zamawianie usług są niezwykle łatwe. Inteligentne urządzenia z aplikacjami hotelowymi umożliwiają zarówno turystom, jak i podróżującym biznesowo, niezapomniane doświadczenia podróżnicze.
Aplikacja My Valamar została zaprojektowana nie tylko po to, aby ulepszyć doświadczenia gości, ale również po to, aby promować i sprzedawać usługi. W prosty sposób można wykupić dodatkowe usługi lub zamówić posiłki bezpośrednio do pokoju. Zrelaksuj się, poczuj lenistwo, dzięki aplikacji mobilnej nie musisz się śpieszyć i możesz wybrać ulubione dania w smartfonie odpoczywając na leżaku.
Niewątpliwie każdy gość chciałby poczuć się wyjątkowo. Jest to szczególnie ważne dla pokolenia Millenialsów, którzy poszukują możliwości wyróżnienia się z tłumu. Aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom na sprecyzowanie profilu gościa np. jako rodziny z dziećmi lub single. Dostępne wydarzenia hotelowe są podzielone na różne kategorie takie jak: move, discovery, RTG, Kids&Teens. Aplikacja umożliwia też zebranie preferencji takich jak późny przyjazd czy alergie. Jest to bardzo użyteczne i gwarantuje przygotowanie oferty dopasowanej do indywidualnych potrzeb.
Sprawdź My Valamar App Case Study.
źródła:
Zapraszamy do kontaktu