Interactive Guest Service

iLumio

Jak technologie cyfrowe pomagają zwiększyć bezpieczeństwo gości hotelowych?

08/02/2021 12:01 Blog

 

Od roku cały świat walczy z niewidzialnym wrogiem jakim jest Covid 19 i jednocześnie uczy się z nim żyć. Nowa rzeczywistość, w której przyszło nam funkcjonować, wymusza na nas zmiany zachowania i przyzwyczajeń. By zmniejszyć ryzyko zakażenia stosujemy płyny dezynfekcyjne, nosimy maseczki, w konsekwencji ograniczając do minimum interakcje z drugim człowiekiem. Wprowadzony program szczepień z pewnością wpłynie na poprawę poczucia bezpieczeństwa, niemniej zmiany w zachowaniu ludzi pozostaną na dłużej.

 

W hotelarstwie profesjonalna obsługa klienta i dostarczanie najwyższej jakości serwisu jest priorytetem. Dzisiaj, musimy szukać nowych sposobów aby spełnić oczekiwania gości bez narażania ich na niebezpieczeństwo. Na szczęście technologia może nam w tym pomóc. 

 

Zacznijmy od procesu zameldowania. Tutaj z pomocą przychodzi aplikacja mobilna, którą gość może szybko zainstalować na swoim smartfonie. Rozwiązanie to upraszcza procedury meldunkowe dzięki integracji z systemem do zarządzania hotelem (PMS), systemem płatności oraz dostawcą zamków do pokoi. Pozwala to gościom uniknąć bliskiego kontaktu z personelem, czekania w kolejce z innym osobami, wypełniania formularza przy ladzie recepcyjnej oraz noszenia fizycznego klucza. Dodatkowo będąc już w hotelu, gość korzystający z aplikacji mobilnej może szybko zapoznać się z ofertą, następnie zdalnie zamówić produkty i usługi do pokoju na konkretną godzinę.

 

Jeśli myślicie, że poprzez zastosowanie technologi mobilnych hotelarz traci szanse na nawiązanie relacji z gościem to chcielibyśmy Was zaskoczyć. Najczęściej wykorzystywaną funkcjonalnością aplikacji mobilnej jest czat tekstowy z personelem hotelu. Pozwala to służyć gościom w każdej dostępnej chwili. Obecnie jest to niezwykle popularna i doceniana forma komunikacji w wielu obszarach życia.

 

O skuteczności wyżej wspomnianego rozwiązania świadczy fakt, że co roku aplikacje mobilne produkowane przez iLumio są pobierane przez setki tysięcy użytkowników, generując wzrost przychodów i zwiększając zadowolenie gości. Szczególnie duże zainteresowanie zaobserwowaliśmy w 2020 roku. 

 

Niemniej ważną częścią rozwiązań contactless są też systemy wizualne, które poprzez dostępne w hotelu ekrany multimedialne przekazują informacje dotyczące wdrożonych procedur, komunikują aktualną ofertę oraz zapewniają rozrywkę. W tym obszarze wyróżnia się system telewizji hotelowej iLumio. Może być on obsługiwany przez gościa również za pomocą aplikacji na smartfonie.  Poza oglądaniem dostępnych kanałów telewizyjnych daje on dostęp do wykorzystania ekranu telewizora jako wyświetlacza treści z aplikacji takich jak Netflix, HBO GO czy Spotify. Dzięki interfejsowi do hotelowego konta w social mediach oraz module kampanii marketingowych gość ma możliwość na bieżąco otrzymywać powiadomienia o aktualnościach z życia obiektu.

 

Wspomniane wyżej narzędzia są nie tylko bezpieczne, ale również wygodne w obsłudze. Możliwe jest to dzięki wspólnej platformie do zarządzania treścią iLumio CMS, która umożliwia działowi marketingu oraz recepcji obsługiwać gościa w wydajny i wygodny sposób. 

 

Zastosowanie wymienionych technologii nie tylko pomoże hotelarzom odzyskać zaufanie gości, ale również podniesie renomę  miejsca oraz zwiększy sprzedaż oferty. Przede wszystkim jednak zapewni poczucie optymalnego bezpieczeństwa w okresie pandemii jak i długo po jej zakończeniu.

 

W iLumio od 9 lat rozwijamy technologie, które dzisiaj stają się niezbędnym elementem każdego hotelu.
Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji w zakresie wspomnianych wyżej rozwiązań i przystosowania ich do potrzeb Twojego hotelu.  

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policyand Terms of Service apply.