Interactive Guest Service

iLumio

Technologia iLumio jest gotowa na wyzwania hoteli przyszłości

10/05/2019 14:39 Blog

Innowacyjne rozwiązania iLumio dla hoteli wspierają pełny cykl obsługi podróżujących

Jakie jest najważniejsze wymaganie dla hoteli przyszłości? Proste rozwiązania, które umożliwiają gościom dostęp do trendu samoobsługi. Zapewniamy gościom wybór, czy wolą obsługiwać wszystko w aplikacji czy też kontaktować się z obsługą hotelową. Na każdym etapie podróży, goście są wspierani przez rozwiązania iLumio. Od bezpośredniej rezerwacji pobytu przez aplikację, aż po mobilny check-out, iLumio wyraźnie poprawia doświadczenia gości. Niezależnie od tego czy korzystasz z nawigacji w hotelu, ustawiasz preferencje pobytu, subskrybujesz eventy w hotelu w dedykowanym kalendarzu wydarzeń w aplikacji czy zamawiasz usługi typu room-service, iLumio poprawia standard obsługi gościa.

 

Jak przyciągnąć uwagę gości hotelowych?

Dzisiejszy konkurencyjny rynek jest o tyle skomplikowany, że targetem o który wszyscy walczymy, są Millenialsi. Obecnie Millenialsi stanowią ponad 30% gości hotelowych na świecie i do 2020 r. odsetek ten wzrośnie do 50% (rategain.com). Wyszukiwanie głosowe, wirtualny spacer 360 stopni i rezerwacja bezpośrednio przez aplikację to cechy, które przyciągają tą grupę. 

Warto pamiętać, że 88% podróżnych uważa, że warto mieć dostęp do wszystkich swoich ulubionych treści w jednej aplikacji (Mobile Travel Trends 2018 by travelportdigital.com). Aplikacja mobilna jest często pierwszym źródłem wiedzy i kontaktu dla gości. Stąd zapewnienie atrakcyjnej, skutecznej i interaktywnej aplikacji mobilnej staje się coraz ważniejsze w branży hotelarskiej.

 

Nie zapomnij o wyjątkowych doświadczeniach swoich gości

Hotel przyszłości to „integrator” oferujący więcej możliwości związanych z różnymi stylami życia. 75% respondentów wskazało, że wróci do hoteli, które zapewniają niezapomniane wrażenia dla gości (deloitte.com). Ta kluczowa idea była jedną z inspiracji dla naszej technologii aplikacji mobilnych, ponieważ zapewniamy możliwość wybierania wydarzeń dopasowanych do wybranych stylów życia za pomocą specjalnych filtrów, takich jak np. dzieci i nastolatki, ruch, aktywność ruchowa. Ponadto umożliwiamy naszym gościom odkrywanie lokalnej kultury, dzięki funkcji in-room dining czyli zamawiania dań regionalnych bezpośrednio do pokoju lub subskrybując lokalne wydarzenia i atrakcje w swojej aplikacji.

 

Szanujemy czas podróżnych, oferując rozwiązania oszczędzające czas

Nasze aplikacje mobilne są przyjazne dla użytkownika i upraszczają typowe czynności w hotelach, takie jak zameldowanie, wymeldowanie i otwarcie pokoju hotelowego. Dlatego zaprojektowaliśmy mobilny check-in, mobilny check-out, klucz mobilny, kalendarza eventów hotelowych i sprzedaż usług w aplikacji. 76% podróżnych twierdzi, że ich smartfon jest najważniejszym towarzyszem podróży (hotels.com), a 60% gości „częściej” wybiera hotel, który ma mobilny check-in i check-out oraz klucz mobilny (porady dotyczące oprogramowania).

 

iLumio Self check-in KIOSK wspiera trend samoobsługi w naszym portfolio

Dostarczanie wielokanałowych rozwiązań samoobsługowych to przyszłość branży hotelarskiej i jako firma, zapewniamy różne narzędzia do osiągnięcia tego celu. Od 2019 r. zespół iLumio pracuje nad koncepcją samoobsługowego kiosku czyli iLumio Self check-in KIOSK. Zdecydowaliśmy się rozwinąć ten pomysł i dodać nowe rozwiązanie do naszego portfolio. Mianowicie, samoobsługowe kioski jako wirtualny konsjerż, dające gościom swobodę wyboru czasu zameldowania/wymeldowania i prywatność. Niewątpliwie automatyzacja rewolucjonizuje branżę hotelarską. Usługi są nie tylko uproszczone dzięki sprzedaży w aplikacji i zautomatyzowanym procesom, ale sama automatyzacja może zwiększyć przychody hotelu o ponad 10% i obniżyć koszty o ponad 15%.

 

Sprawdź nasze referencje:
Amazing LUX* Resorts&Hotels with our LUX Experience mobile app 
Breathtaking Atlantis, The Palm with our Atlantis The Palm Dubai mobile app and interactive kiosk

 

Źródła:
https://www.openkey.co/blog/hotel-technology-trends-mobile-check-in-check-out
https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/us/Documents/consumer-business/us-cb-five-keys-to-elevating-guest-experiences.pdf

 

 

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.