Interactive Guest Service

iLumio

Valamar Hotels&Resorts

Valamar jest liderem w branży hotelarskiej w Chorwacji, skupionym na ciągłym rozwoju. Gwarantuje najwyższe standardy podróżującym gościom od ponad sześciu dekad i świadczy innowacyjne usługi dla atrakcyjnych lokalizacji wzdłuż Adriatyku. Sieć zawiera 34 hotele oraz 15 obiektów typu camping resorts i oferuje miejsce dla około 57,000 gości.

 

valamar.com

Sieć hoteli Valamar Hotels&Resorts korzysta z aplikacji mobilnej My Valamar App. Celem wdrożenia aplikacji mobilnej było podniesienie standardu obsługi w hotelu i zwiększenie cyfrowej świadomości podróżujących. Projekt wdrożenia obejmował ponad 90 funkcjonalności, 5 integracji, dedykowany design, a to wszystko dostarczone w ciągu 5 miesięcy.

 

 

 

Jakie benefity dla gości zapewnia aplikacja?

  • Jest doskonałym źródłem informacji i planowania
  • Jest przyjazna użytkownikowi i pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów
  • Umożliwia zamawianie dodatkowych usług, posiłków i raportowanie usterek technicznych

 

 

 

Jakie korzyści dla hoteli wynikają z korzystania z My Valamar App:

  • Sprzedaż w aplikacji
  • Redukowanie kosztów i zobowiązań OTA
  • Wzmocnienie świadomości marki
  • Wzmocnienie bezpośrednich relacji z goścmi
  • Promocja dodatkowych usług i korzyści
  • Ulepszanie doświadczeń gości
  • Zgodność z najnowszymi trendami w hotelarstwie, nastawionymi na przyszłościowe rozwiązania
  • Możliwość przedstawienia oferty wielu obiektów w jednej aplikacji

 

Dzięki aplikacji mobilnej, można zapewnić gościom następujące udogodnienia:

  • Mobilny klucz – integracja z Adria Electronic
  • Mobilny check-in – integracja z OPERA PMS
  • Mobilny check-out – integracja z OPERA PMS
  • Kalendarz – spersonalizowany rozkład eventów hotelowych
  • Live-chat – bezpośredni kontakt z personelem hotelowym
  • Bezpośrednie rezerwowanie pokoju
  • Historia poprzednich rezerwacji
  • Preferencje – zbieranie preferencji gości takich jak późny przyjazd, alergie, itp.
  • Mobilne płatności
  • Profil gościa
  • Wayfinder – cyfrowe mapy obiektu z nawigacją
  • Rezerwacje – możliwość rezerwacji stolika w restauracji, usług SPA, wycieczek oraz innych usług dostępnych w hotelu
  • Przeglądanie dostępnych sklepów
  • Zamawianie posiłków do pokoju, na plażę
  • Kampanie marketingowe – przygotowywanie i umieszczanie ofert specjalnych
  • Integracja beaconów
  • Usługi dla klientów – pobudka, czas odbioru, uzupełnienie mini baru, sprzątanie pokoju, zgłaszanie usterek technicznych, zamawianie posiłków
  • Strony informacyjne o hotelu – przeglądanie atrakcji hotelowych, w tym restauracji i okolicznych atrakcji
  • Perfect Experience Creator – goście mogą zamawiać w aplikacji zewnętrzne usługi takie jak: wypożyczenie samochodu, transfer, lokalne przysmaki
  • Pre-autoryzacja płatności – możliwość zablokowania określonej kwoty

 

 

Zobacz Case Study Valamar

iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.