Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Hotel Hilton Garden Inn

Krakowski obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Balice. Spełnia wymagania zarówno osób podróżujących służbowo, jak i urlopowiczów. Oferuje nowoczesne i stylowo urządzone pokoje dla gości. Wszystkie pokoje wyposażone są w bezpłatny dostęp do Wi-Fi. 

Sąsiedztwo lotniska, a co za tym idzie również oczekiwania Gości, sprawiły, że kluczowym elementem dla obiektu jest stały dostęp do informacji lotniczych – w szczególności do rozkładu lotów, dostępnego w pokojach oraz przestrzeniach publicznych hotelu.

hiltongardeninn.hilton.com

Wdrożony system iLumio został zintegrowany z wewnętrznym systemem PMS hotelu – Micros Opera w celu automatycznego obciążania rachunku gości z tytułu rezerwacji usług oraz wymiany informacji dotyczących pobytu gości.

 

Aplikacja do systemu dostępna jest również dla Klientów hotelu.  Każdy może zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym – tablet/ smartfon.

 

W ramach współpracy wdrożyliśmy pełny zestaw narzędzi administracyjnych, umożliwiających monitorowanie poprawnego działania platformy w czasie rzeczywistym oraz łatwą w użyciu aplikację biurową dla działu marketingu.

System iLumio pozwala na:

  • Oglądanie telewizji
  • Sprawdzenie elektronicznego programu
  • Przeglądanie informacji o atrakcjach
  • Sterowanie ekranem TV z urządzenia mobilnego

 dowiedz się więcej o produkcie  

iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policyand Terms of Service apply.