Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Hotel Hilton Garden Inn

Krakowski obiekt, idealnie położony w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Balice.  Spełnia wymagania zarówno osób podróżujących służbowo, jak i urlopowiczów. Oferuje nowoczesne i stylowo urządzone pokoje dla gości. Wszystkie pokoje wyposażone są w bezpłatny dostęp do Wi-Fi. 

Sąsiedztwo lotniska, a co za tym idzie również oczekiwania Gości, sprawiły, że kluczowym elementem dla obiektu jest stały dostęp do informacji lotniczych – w szczególności do rozkładu lotów, dostępnego w pokojach oraz przestrzeniach publicznych hotelu.

hiltongardeninn.hilton.com

 Wdrożony system iLumio został zintegrowany z wewnętrznym systemem PMS hotelu – Micros Opera w celu automatycznego obciążania rachunku gości z tytułu rezerwacji usług oraz wymiany informacji dotyczących pobytu gości.

 

Aplikacja do systemu dostępna jest również dla Klientów hotelu.  Każdy może zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym – tablet/ smartfon.

 

W ramach współpracy wdrożyliśmy pełny zestaw narzędzi administracyjnych, umożliwiających monitorowanie poprawnego działania platformy w czasie rzeczywistym oraz łatwą w użyciu aplikację biurową dla działu marketingu.

System iLumio pozwala na:

  • Oglądanie telewizji
  • Sprawdzenie elektronicznego programu
  • Przeglądanie informacji o atrakcjach
  • Sterowanie ekranem TV z urządzenia mobilnego

 dowiedz się więcej o produkcie  

iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

iLumio to system hotelowy wybierany przez
8 na 10 nowobudowanych cztero i pięcio gwiazdkowych hoteli.

„Program hotelowy iLumio zapewnia najwyższy komfort obsługi gości. Błyskawiczna rezerwacja, zamawianie usług przez gości za pomocą kilku kliknięć bez konieczności opuszczania pokoju to tylko niektóre możliwości programu hotelowego iLumio. Oprogramowanie hotelowe iLumio pozawala hotelarzom na sprawne zarządzanie obsługą gościa a także na optymalizację kosztów operacyjnych hotelu. Wdrażając system zarządzania hotelem iLumio, Hotelarz otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach implementacji łącznie z ciągłą asystą techniczną w trybie 24/7”.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, iż jestem zainteresowany usługami świadczonymi przez firmę Ailleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, KRS 0000385276. W związku z powyższym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prezentacji usług oferowanych przez Ailleron SA, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów wysyłanych przez Ailleron SA, w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób, informacji handlowych oraz spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług firmy powiązanych z przedmiotem
Pokaż pełną treść zgodyAilleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków jako administrator danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, informuje, że podanie danych jest dobrowolne, a ponadto osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: marketing@ailleron.com