Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Hotel Hilton Garden Inn

Krakowski obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Kraków Balice. Spełnia wymagania zarówno osób podróżujących służbowo, jak i urlopowiczów. Oferuje nowoczesne i stylowo urządzone pokoje dla gości. Wszystkie pokoje wyposażone są w bezpłatny dostęp do Wi-Fi. 

Sąsiedztwo lotniska, a co za tym idzie również oczekiwania Gości, sprawiły, że kluczowym elementem dla obiektu jest stały dostęp do informacji lotniczych – w szczególności do rozkładu lotów, dostępnego w pokojach oraz przestrzeniach publicznych hotelu.

hiltongardeninn.hilton.com

Wdrożony system iLumio został zintegrowany z wewnętrznym systemem PMS hotelu – Micros Opera w celu automatycznego obciążania rachunku gości z tytułu rezerwacji usług oraz wymiany informacji dotyczących pobytu gości.

 

Aplikacja do systemu dostępna jest również dla Klientów hotelu.  Każdy może zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym – tablet/ smartfon.

 

W ramach współpracy wdrożyliśmy pełny zestaw narzędzi administracyjnych, umożliwiających monitorowanie poprawnego działania platformy w czasie rzeczywistym oraz łatwą w użyciu aplikację biurową dla działu marketingu.

System iLumio pozwala na:

  • Oglądanie telewizji
  • Sprawdzenie elektronicznego programu
  • Przeglądanie informacji o atrakcjach
  • Sterowanie ekranem TV z urządzenia mobilnego

 dowiedz się więcej o produkcie  

iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio
iLumio

Zobaczrównież

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży