Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Przyszłość, która dzieje się teraz

02/12/2016 10:06 Blog

iLumio_artykul_blog

 

Rzeczywistość wirtualna to nowa platforma, która powoli tworzy swój własny, oddzielny rynek. To również kolejna innowacja technologiczna, która z powodzeniem wspiera kontakt klienta z hotelem.

 

Niedługo przestaniemy wybierać hotele na podstawie podrasowanych zdjęć czy szeroko promowanych ofert w serwisach rezerwacyjnych, gdyż będziemy mogli momentalnie przenieść się do środka, zobaczyć pokoje i widok z okna. Użytkownik będzie mógł przy wyborze hotelu odpalić swój wyświetlacz VR i przenieść się np. na filmowaną w czasie rzeczywistym plażę przed hotelem, albo pooglądać co w danym regionie można robić.

 

Wyobraźmy sobie konkretnego gościa w podróży. Dociera na lotnisko, w mieście, które jest docelowym punktem. System beaconów, zamontowany przy bramkach, „wykrywa” jego obecność i „porozumiewa się” z jego smartfonem. Dzięki informacjom pobranym z używanych przez niego aplikacji zamawia preferowaną taksówkę oraz rezerwuje nocleg. Informację o numerze pokoju otrzymuje wprost na ekran smartfona zaraz po przekroczeniu progu hotelu. System zarządzania rezerwacjami przydzielił ten numer zgodnie z jego życzeniem. Choć nigdy dotąd nie był w tym hotelu, doskonale wiedział czego się spodziewać. To dzięki wcześniejszej wirtualnej wycieczce po obiekcie. Wie który pokój ma najlepszy widok na panoramę miasta i możliwość połączenia z pokojem sąsiednim, tworząc wygodny pokój typu Studio. Smartfon jest również jego hotelowym kluczem, a zastosowane zabezpieczania dają pewność, że nikt poza nim nie wejdzie do pokoju. Maile, informacje czy wiadomości swobodnie odczytuje na dużym ekranie hotelowego telewizora lub tabletu. Ten sam ekran jest również nośnikiem dedykowanej oferty usług i kalendarzem pobytu. Dzięki połączeniu z serwisami społecznościowymi na monitorze wyświetlą się śledzone przez niego kanały informacyjne i nowy odcinek ulubionego serialu. System pozwoli mu również zamówić do pokoju robota, który zabierze do prasowania ubrania i sprawnie dostarczy je z powrotem w ciągu kilkudziesięciu minut. A kiedy na drugi dzień rano postanowi skorzystać z oferty hotelowego SPA – masażu aromaterapeutycznego, jego  smartwatch uprzedzi o tym fakcie obsługę. gabinet i masażystę. Dzięki temu nasz gość otrzyma informację o przygotowanym gabinecie i oczekującym na niego masażyście.

 

W przeciwieństwie do powieści fantastycznych, w powyższym „opowiadaniu” nie ma ani jednego produktu czy usługi, która nie byłyby dostępna już dzisiaj. Technologia wirtualnej rzeczywistości może być przedmiotem manipulacji, jednak oszukać klienta jest tu zdecydowanie ciężej niż w tradycyjnych materiałach promocyjnych, np. odpowiednio kadrując basen tak, aby wizualnie powiększyć jego powierzchnię. Wirtualna rzeczywistość bardzo realistycznie oddaje wymiary – skalę, odległości, wysokość – pozwala to podświadomie „zrozumieć” przestrzeń przeglądanego obiektu. A to nie wszystko, technologia tworzy rzeczywistość, którą w realnym świecie będziemy mogli doświadczyć dopiero za jakiś czas. Przykładem jest planowane na początek 2018 roku otwarcie nowego obiektu Radissona Blu Hotel & Residences w Zakopanem. Choć hotel fizycznie jeszcze nie istnieje, to przejść się jego korytarzami, usiąść przy restauracyjnym stoliku czy położyć w łóżku można już teraz. Oczywiście wirtualnie – w dedykowanej do tego aplikacji.

 

To rzeczywistość usług hotelarskich. Przy dalszym wykładniczym rozwoju nowych technologii, już wkrótce staną się one nie wyimaginowaną przyszłością, lecz codziennymi narzędziami pracy hotelarza.

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

iLumio to system hotelowy wybierany przez
8 na 10 nowobudowanych cztero i pięcio gwiazdkowych hoteli.

„Program hotelowy iLumio zapewnia najwyższy komfort obsługi gości. Błyskawiczna rezerwacja, zamawianie usług przez gości za pomocą kilku kliknięć bez konieczności opuszczania pokoju to tylko niektóre możliwości programu hotelowego iLumio. Oprogramowanie hotelowe iLumio pozawala hotelarzom na sprawne zarządzanie obsługą gościa a także na optymalizację kosztów operacyjnych hotelu. Wdrażając system zarządzania hotelem iLumio, Hotelarz otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach implementacji łącznie z ciągłą asystą techniczną w trybie 24/7”.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, iż jestem zainteresowany usługami świadczonymi przez firmę Ailleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, KRS 0000385276. W związku z powyższym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prezentacji usług oferowanych przez Ailleron SA, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów wysyłanych przez Ailleron SA, w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób, informacji handlowych oraz spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług firmy powiązanych z przedmiotem
Pokaż pełną treść zgodyAilleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków jako administrator danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, informuje, że podanie danych jest dobrowolne, a ponadto osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: marketing@ailleron.com