Interactive Guest Service

iLumio

Nowa technologia dla Twojego hotelu

09/02/2016 18:03 Blog

power_of_digital_signage

 

Hotelarze na całym świecie zastanawiają się, co zrobić, aby ich obiekty były jeszcze bardziej przyjazne. Budowa trwałych relacji i stała komunikacja z gośćmi może być kluczem do osiągnięcia celu, lecz goście muszą najpierw poznać ofertę i usługi przez nie oferowane, aby następnie z nich skorzystać. Z pomocną dłonią przychodzi technologia Digital Signage.

 

Multimedialny kanał komunikacji, którego głównym celem jest przekazywanie spersonalizowanej treści w atrakcyjnej, nowoczesnej formie. Dzięki niemu hotele mogą wysyłać wiadomości do właściwych odbiorców za pośrednictwem urządzeń cyfrowych (wyświetlacze LCD, ekrany plazmowe, itp). To idealne rozwiązanie dla nich!

 

Dlaczego? Wybrane fakty i liczby

Digital Signage może informować, bawić i świadczyć usługi dla gości.

Dzięki niemu podnosisz prestiż obiektu, ułatwiasz pracę swojemu personelowi i budujesz nowoczesny, profesjonalny i przyjazny wizerunek obiektu.
Wiemy, że to działa:

  • Hotelarze, którzy wybrali Digital Signage podkreślają jego elastyczną formę i zwiększenie zaangażowania odbiorców.
    63% ludzi twierdzi, że przyciąga ich uwagę. *
  • Digital Signage jest dobrym rozwiązaniem na nieprzewidziany czas oczekiwania, np. na recepcji. Przyciągając uwagę oczekującego, zmienia percepcję czasu oczekiwania – skraca go aż do 35%. *

To bardzo proste rozwiązanie. Musisz tylko wiedzieć jakich informacji szuka twój klient.
Poniżej przedstawiamy kilka propozycji.

 

Co możesz komunikować?:

  • Poinstruuj gości, jak mogą dostać się do restauracji, baru, sali gimnastycznej czy basenu.
  • Poinformuj odwiedzających o ofercie: doba hotelowa, godziny otwarcia restauracji czy centrum fitness, sklepy z pamiątkami, SPA, wyposażenie zaplecza konferencyjnego.
  • Udziel odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: ceny dodatkowych usług, polityka przyjmowania zwierząt, itp.
  • Wyświetlaj dedykowane wiadomości podczas imprez specjalnych czy konferencji: spersonalizowane życzenia, harmonogramy lub informacje organizacyjne.
  • Przedstaw swoim gościom kilka ciekawych faktów na temat regionu, miejscowości lub miejsca.
  • Poinformuj o wydarzeniach i atrakcjach dostępnych w mieście. Interaktywny wyświetlacz może być używany przez nich do zarezerwowania stolika lub biletów do pobliskiego kina. Po wybraniu atrakcji mogą dowiedzieć się o niej więcej: czas występów, godziny otwarcia, dostępne opcje.
  • Udostępnij rozkład jazdy autobusów, pociągów czy komunikacji miejskiej, a nawet informacje o lotach w czasie rzeczywistym, które mogą być filtrowane według czasu i linii lotniczych. Wygodnym rozwiązaniem jest możliwość wydruku karty pokładowej.
  • Jeśli ekran zlokalizowany jest w pobliżu siłowni lub klubu fitness, udostępnij informacje związane ze zdrowym stylem życia, ciekawostki dietetyczne, itp. Może to przyciągnąć uwagę gościa i skorzysta z dodatkowej oferty.
  • Podobną strategię możesz zastosować w pobliżu restauracji. Stwórz słownik regionalnych smaków, przedstaw kuchnię, którą serwujesz w restauracji lub zareklamuj ofertę dnia.
  • Pokazuj aktualny czas i pogodę oraz krajowe wiadomości. Pozwoli to gościom być na bieżąco.

 

Jak wykorzystać Digital Signage najlepiej?

Twórz kreatywną treść. Może to być grafika, zdjęcie, tekst, wideo czy animacja.

Treść powinna być dostosowana do lokalizacji ekranu, pory dnia i sezonu.
Pamiętaj, aby pokazywać tylko bieżące informacje i aktualne oferty!

 

 

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.