Interactive Guest Service

iLumio

Nowa perspektywa korzystania z pokoju hotelowego

09/06/2016 15:49 Blog

 

Czy obsługa gościa może być jeszcze łatwiejsza i nowocześniejsza, a co za tym idzie – bardziej spersonalizowana? Automatyka stosowana w hotelach, która wykorzystuje nową technologię, przekonuje, że tak.

 

Nie da się ukryć, że technologia mobilna jest nieodłącznym elementem rzeczywistości. Na pierwszy ogień weźmy komunikację – na bieżąco możemy kontaktować się z każdym, niezależnie od miejsca i czasu. Możemy wysyłać i odbierać ważne wiadomości, wymieniać się istotnymi dla nas plikami w ciągu zaledwie kilku sekund, niezależnie od tego gdzie akurat się znajdujemy. Możemy też w czasie rzeczywistym współpracować z innymi ludźmi, nie będąc fizycznie obok siebie. Z biznesowego punktu widzenia technologia mobilna zmieniła metody załatwienia przeróżnych spraw – na lepsze, rzecz jasna. Również w codziennych relacjach z bliskimi korzystamy z ich dobrodziejstw. Możemy przecież prowadzić wideorozmowy. Dostępność przeróżnych aplikacji mobilnych pozwala na dzielenie się nawet tak trywialnymi rzeczami, jak to gdzie jesteśmy, co robimy i co planujemy.

 

Współczesny pokój hotelowy jest jak współczesny człowiek. Musi odpowiadać na tempo toczącego się w nim życia. Jednym z elementów wnętrza, który decyduje zarówno o jego atrakcyjności, jak i o odczuciach gościa jest jego klimat i łatwość obsługi urządzeń. Spójna, estetyczna całość musi ze sobą współgrać. Choć pierwsze wrażenie powstaje zwykle w momencie, gdy gość przekracza próg pokoju, nowoczesną i bardziej spersonalizowaną aranżacją możemy trafić w jego oczekiwania. Zacznijmy od spersonalizowanego powitania – nasz Gość poczuje się wyjątkowy. Kolejne elementy automatyki pokoju, ustawione według jego preferencji, z pewnością dodadzą intymnego charakteru miejscu, w myśl popularnego powiedzenia: „wolnoć Tomku w swoim domku”.

 

Rozwiązania typu Digital Guest Service pozwalają na samodzielną obsługę automatyki. Wystarczy jedno polecenie, aby zmienić scenerię pokoju w salę kinową, idealnie dostosowaną do oglądania telewizji lub nastrojowe miejsce na kolację dla dwojga, wcześniej zamawiając wybrane dania do pokoju. Optymalna temperatura dla każdego znaczy coś innego i zależy od wielu czynników – pory roku, wieku, stylu życia. Regulacja klimatyzacji pokojowej jest więc niezwykle istotna dla komfortu gości. Istotnym elementem dla klientów przybywających do nas z innej strefy czasowej jest możliwość odespania w ciągu dnia różnicy czasowej. Za pomocą jednego interfejsu gość może zarządzać roletami i natężeniem światła w swoim pokoju. Może również zamieścić informacje „nie przeszkadzać”, aby nic nie zakłóciło jego spokoju oraz ustawić samodzielnie opcję budzenia (bez angażowania osoby z Guest Service)

 

Jak jeszcze możemy ułatwić dostęp do automatyki pokoju, aby podnieść komfort pobytu? Odpowiedzią jest hotelowy tablet jako urządzenie wielofunkcyjne. Zainstalowana na nim aplikacja mobilna w pełni integruje go zarówno ze zautomatyzowanymi funkcjami pokoju, jak i z systemem hotelowej telewizji. Gość może sterować telewizorem przez tablet, skorzystać z dostępnej oferty, zamawiając usługę do pokoju, uzyskać informację o zaplanowanych atrakcjach w okolicy, porozmawiać online z obsługą lub wysłać wiadomość do recepcji. Aby zapewnić jeszcze lepszą ofertę stwórzmy wachlarz możliwych opcji nastrojowych. Wówczas jedno kliknięcie dostosuje pokój do wymagań gościa.

 

System automatyki uczy się również preferencji gościa. Wystarczy, że raz był on w hotelu z odpowiednim systemem, a następnym razem pokój może być już idealnie przygotowany na jego przybycie – język obsługi w TV i na tablecie, odpowiednia temperatura pokoju, propozycja budzenia czy wiadomość lub drink powitalny.

 

Dziś nikt nie ma wątpliwości, że mobilność to jeden z podstawowych wyznaczników nowoczesności. Przyzwyczajeni do mobilnej komunikacji, oczekujemy jej również w innych aspektach codzienności. Decyzja o wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań do obsługi gościa hotelowego jest więc naturalna. Czy goście to docenią? Z pewnością TAK, rozwiązania bowiem odpowiadają na ich rzeczywiste i coraz to bardziej nowoczesne potrzeby. Już od ponad roku przekonują się o tym goście PURO Hotels, korzystający z udogodnień oferowanych przez system iLumio, który dostępny jest zarówno z poziomu telewizora pokojowego, jak i tabletu multimedialnego. Użytkownicy tych obiektów z pewnością korzystają z najnowocześniejszego wymiaru obsługi.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.