Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Na styku technologii i wyjątkowych projektów!

27/07/2017 15:46 Blog

3Projekt to zabawne słowo. Niektórzy ludzie uważają, że projekt oznacza to, jak coś wygląda. Ale tak naprawdę, jeżeli podrążysz temat, chodzi o to, jak coś funkcjonuje. (Steve Jobs)

 

Z technologią w tle

 

Oryginalny projekt i wyjątkowa lokalizacja to nie jedyne czynniki, które wpływają na decyzję Klienta przy wyborze hotelu. Pomimo, że architekci robią wszystko, co w ich mocy, aby zaoferować coraz to bardziej wyszukane rozwiązania, czasami okazuje się, że ich wysiłki to jednak za mało. Chodzi o szczegóły, takie jak mobilna aplikacja do rezerwacji, smart TV w każdym pokoju czy interaktywne kioski – oto czynniki, które mogą przyczynić się do sukcesu.

 

Przyciągnij i zatrzymaj Klientów

 

„Proste życie” to jeden z najbardziej aktualnych trendów w projektowaniu wnętrz. Charakteryzuje się funkcjonalnymi rozwiązaniami i minimalistycznym stylem. Nacisk kładziony jest na rzeczy, które są trwałe i równocześnie estetyczne. Takie warunki kreują wspaniałe tło dla najbardziej wyszukanych pomysłów, których celem jest przyciągnięcie wymagającego Klienta.
Kolor ściany, komfortowe łóżka… nie tego szukają dzisiaj Klienci hoteli. Stare przysłowie, „Diabeł tkwi w szczegółach”, wydaje się tutaj bardzo adekwatne. Nowoczesne technologie, widoczne, ale nierzucające się w oczy, są tym, czego szukają Klienci hotelowi. To właśnie nowoczesna technologia sprawia, że Goście powracają do tego samego miejsca, aby korzystać z wyszukanego komfortu.

 

Wi-Fi to podstawowy, ale nie jedyny wymóg

 

Już dawno minęły czasy, kiedy symbolem nowoczesnego hotelu był bezprzewodowy Internet i konsjerż do dyspozycji Gości. Dzisiaj, nowe technologie to iPhone zamiast klucza do pokoju, zdalnie sterowane wyposażenie pokoju, ekrany dotykowe, skomputeryzowana recepcja czy punkt z prasą w wersji cyfrowej.

 

Z ankiety przeprowadzonej przez portal do rezerwacji hoteli HRS, wynika, że jest duże zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania. Okazuje się, że 34% turystów odwiedzających Polskę wolałoby kontaktować się z obsługą hotelu poprzez smartfon, aniżeli za pomocą pilotów czy przełączników. Opublikowany przez agencję sondażową Software Advice w 2015 roku raport wskazuje, że 60% respondentów (podróżujących na terenie Stanów Zjednoczonych) jest bardziej skłonnych wybrać hotel, posiadający w swej ofercie opcję zameldowania i otwierania drzwi za pomocą smartfona.

 

Aby sprostać wymaganiom Gości, hotele podnoszą swoje standardy technologiczne. Rozwiązania proponowane przez niektóre z nich są prawdziwie rewolucyjne. Na przykład Hotel Copenhagen Towers zachęca swoich Gości, aby Ci produkowali prąd dla hotelu przy pomocy stacjonarnych rowerów do ćwiczeń. W zamian za 15-minutowy trening, Goście otrzymują bony do restauracji. Kolejny przykład to Hotel Yotel w Nowym Jorku, który ma na wyposażeniu zaawansowanego robota, który przenosi bagaże Gości do zamykanych szafek.

 

Maniacy

 

Zeszłoroczny raport „We Are Social” wskazuje, że prawie 3,5 miliarda ludzi na świecie korzysta z Internetu, a ponad połowa populacji na świecie używa telefonów komórkowych. Młode pokolenie – o którym mówi się „pokolenie cyfrowych tubylców” – zostało wychowane na nowoczesnych technologiach i jest w ciągłym kontakcie z globalną siecią. Dla sektora usługowego stanowi to poważne wyzwanie. Chorwacka sieć hoteli Valamar wprowadziła aplikację, ułatwiającą procedury takie jak: zameldowanie, wymeldowanie, płatność za pomocą telefonu, mobilny klucz. Dodatkowo aplikacja wyposażona jest w opcje Poleć znajomemu oraz Dopasuj, które umożliwiają dostosowanie oferty względem preferencji gościa.

 

Spełnianie zapotrzebowań młodocianych Klientów wymaga licznych daleko idących zmian, na wielu polach. Jednak widząc entuzjazm, z jakim wspomniane wcześniej grupy reagują na wszystkie technologiczne nowinki, wszelki wysiłek wart jest zachodu. Opinie odnośnie do pozytywnych zmian błyskawicznie się rozprzestrzenią. Wszytko to dzięki mediom społecznościowym, które bardzo często służą do dzielenia się wrażeniami z ostatniego pobytu w hotelu, pełnym nowych i ekscytujących technologii.

 

 


Źródła:

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

iLumio to system hotelowy wybierany przez
8 na 10 nowobudowanych cztero i pięcio gwiazdkowych hoteli.

„Program hotelowy iLumio zapewnia najwyższy komfort obsługi gości. Błyskawiczna rezerwacja, zamawianie usług przez gości za pomocą kilku kliknięć bez konieczności opuszczania pokoju to tylko niektóre możliwości programu hotelowego iLumio. Oprogramowanie hotelowe iLumio pozawala hotelarzom na sprawne zarządzanie obsługą gościa a także na optymalizację kosztów operacyjnych hotelu. Wdrażając system zarządzania hotelem iLumio, Hotelarz otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach implementacji łącznie z ciągłą asystą techniczną w trybie 24/7”.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, iż jestem zainteresowany usługami świadczonymi przez firmę Ailleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, KRS 0000385276. W związku z powyższym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prezentacji usług oferowanych przez Ailleron SA, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów wysyłanych przez Ailleron SA, w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób, informacji handlowych oraz spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług firmy powiązanych z przedmiotem
Pokaż pełną treść zgodyAilleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków jako administrator danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, informuje, że podanie danych jest dobrowolne, a ponadto osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: marketing@ailleron.com