Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Kim będą wymagający podróżni?

13/12/2016 16:39 Blog

iLumi_blog

 

Weszliśmy w nową erę luksusowych podróży. Jako obywatele rynków rozwijających się,  domagamy się podróży „z wyższej półki”. Zmienia się natura luksusowych wyjazdów.  Dlatego dostawcy usług turystycznych będą się starali zaspokoić potrzeby bardziej wymagających podróżnych oferując im coś więcej niż tylko sam produkt materialny.

 

Amadeus właśnie opublikował raport pt. „Shaping the Future of Luxury Travel”, który analizuje trendy dotyczące rozwoju rynku podróży luksusowych do 2025 r. Wynika z niego, że zapotrzebowanie na tego typu wyjazdy w ciągu najbliższej dekady znacznie wzrośnie, również w Polsce.

 

Konsumenci coraz więcej wydają na zapewnienie sobie niezapomnianych przeżyć. Cenią doświadczenie bardziej niż dobra materialne. Naturalnie przyczyniają się do popytu na luksusowe podróże. Na przykład, w segmencie usług transportowych dla wymagających podróżnych, liczba zagranicznych lotów w klasach biznes oraz pierwszej rosła w latach 2011-2015 szybciej niż w klasach niższych. Trend ten jeszcze przyspieszy w ciągu najbliższej dekady – prognozowany wzrost liczby lotów „z najwyższej półki” wyniesie 6,2% rocznie, czyli będzie niemal o 1/3 wyższy niż w pozostałych segmentach.

 

Mimo, że podróże luksusowe stanowią niewielki ułamek podróży Polaków, nasz kraj znajduje się w gronie tych, gdzie ten segment rynku turystycznego będzie rósł najbardziej dynamicznie. Liczba podróży „z najwyższej półki” wzrośnie trzykrotnie w okresie 2021-2025. Odsetek podróży luksusowych w przypadku Polaków jest znacznie mniejszy niż w przypadku krajów Europy Zachodniej, gdzie udział w tym segmencie, w latach 2021-2025, wyniesie od 3% do 5%. Europejskim „liderem rozrzutności”  w kategorii podróży luksusowych jest Wielka Brytania (ponad 10% w latach 2021-2025), a globalnymi USA i Australia – ponad 30% w obu przypadkach.
Duży wzrost w segmencie podróży luksusowych odnotuje również gospodarka krajów azjatyckich: w Chinach, Indiach i Korei Południowej.

 

By pomóc firmom lepiej poznać i zaspokoić potrzeby swoich klientów, raport zdefiniował 6 różnych grup podróżujących, o zróżnicowanych potrzebach, którzy wymagają innego rodzaju obsługi turystycznej.

 

hierarchia_maslov_pl

ilumio-new-hierarchia

 

Weszliśmy w nową erę podróży luksusowych. To, co dziś jest uznawane za luksus, jutro stanie się standardem. O ile nowa klasa średnia ceni sobie materialne aspekty podróży luksusowych, o tyle na dojrzalszych rynkach istnieje duże zapotrzebowanie na nowy rodzaj luksusu. Dlatego oferowanie klientom bardziej spersonalizowanej, ekskluzywnej i dostosowanej do ich potrzeb obsługi stanie się jeszcze ważniejsze niż dotychczas. Wykorzystanie nowych i technologii do poprawy jakości obsługi w całej branży turystycznej, pozwoli osiągnąć nowy poziom luksusu.

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

iLumio to system hotelowy wybierany przez
8 na 10 nowobudowanych cztero i pięcio gwiazdkowych hoteli.

„Program hotelowy iLumio zapewnia najwyższy komfort obsługi gości. Błyskawiczna rezerwacja, zamawianie usług przez gości za pomocą kilku kliknięć bez konieczności opuszczania pokoju to tylko niektóre możliwości programu hotelowego iLumio. Oprogramowanie hotelowe iLumio pozawala hotelarzom na sprawne zarządzanie obsługą gościa a także na optymalizację kosztów operacyjnych hotelu. Wdrażając system zarządzania hotelem iLumio, Hotelarz otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach implementacji łącznie z ciągłą asystą techniczną w trybie 24/7”.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, iż jestem zainteresowany usługami świadczonymi przez firmę Ailleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, KRS 0000385276. W związku z powyższym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prezentacji usług oferowanych przez Ailleron SA, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów wysyłanych przez Ailleron SA, w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób, informacji handlowych oraz spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług firmy powiązanych z przedmiotem
Pokaż pełną treść zgodyAilleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków jako administrator danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, informuje, że podanie danych jest dobrowolne, a ponadto osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: marketing@ailleron.com