Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Blog

Innowacyjne technologie w 2018 roku

20/02/2018 13:20 Blog

2018-02-15

 

Cyfrowe klucze, smart roomy i chatboty wszystko wskazuje na to, że wirtualna rzeczywistość na stałe wprowadzi się do hoteli. Czy branża hotelowa jest gotowa na cyfrową transformację?

 

Właściciele obiektów hotelowych doskonale zdają sobie sprawę, że pogoń za nowościami technologicznymi nie jest sezonowym trendem, a tendencją, która już rewolucjonizuje całą branżę hotelarską. Aby utrzymać lojalność dotychczasowych klientów oraz pozyskać nowych, ważne jest, aby hotele otwierały się na nowe, technologicznie zaawansowane inspiracje, które pojawiają się wraz z wysokimi wymaganiami gości.

 

Współcześni turyści charakteryzują się coraz szerszą wiedzą dotyczącą funkcjonowania w wirtualnej rzeczywistości, jak również korzyściami płynącymi z użytkowania urządzeń mobilnych. W wielu obiektach, nie tylko tych wypoczynkowych, można zauważyć zmiany – foldery informacyjne zastąpione zostały tabletami, a drzwi do pokoi otwierane są za pomocą aplikacji na smartfony.

 

Takimi rozwiązaniami może się już pochwalić sieć nowoczesnych hoteli Puro, które są zlokalizowane w 4 miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Komfort gości tego wyjątkowego miejsca urozmaica system iLumio, odpowiedzialny za nowatorskie zarządzanie pracą całego hotelu. Ułatwia on im także szybsze wymeldowanie, a także korzystanie ze spersonalizowanej automatyki pokoju – klienci mają możliwość pełnej kontroli otoczenia związanego m.in. z regulowaniem oświetlenia i temperatury pokoju.

 

Poprzednie lata przyniosły niezwykłe usprawnienia w branży hotelarskiej, jednak wraz ze zmieniającymi się trendami, warto zwrócić uwagę na ciągle rozwijające się technologie, które są przecież po to, aby spełniać najwyższe oczekiwania gości.

 

Płatności mobilne

Usługi elektroniczne są dziś niezbędnym elementem ułatwiającym ludziom codzienne funkcjonowanie. Bezgotówkowe transakcje cieszą się tak dużą popularnością, ponieważ są proste, szybkie i bezpieczne.

 

Smart room

Inteligentne rozwiązania zainstalowane w pomieszczeniach umożliwiają m.in. ustawienie odpowiedniej temperatury, wyłączenie ogrzewania podczas nieobecności gości, jak również zdalne sterowanie oświetleniem.

 

Sztuczna inteligencja

W najbliższych latach do standardów w biznesie turystycznym dołączą znane dotychczas jedynie z filmów Si-Fi – roboty. Do ich zadań będą należeć nie tylko sprawy meldunkowe gości, ale także udzielanie informacji o usługach związanych z rozrywką i obsługą pokoi.

 

Chatboty

Szybka i pozytywna komunikacja jest kluczem do budowania przyjaznej relacji, ale i jednym z czynników wpływających na zadowolenie gości. Najnowocześniejsze rozwiązania angażując wirtualnych asystentów obsługi hotelowej, będą odpowiadać klientom na najczęściej pojawiające się pytania. Takie zastosowanie zdecydowanie polepszy wizerunek.

 

Sprawdź szczegóły wdrożenia systemu iLumio dla nowoczesnych sieci hoteli Puro.

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, że wyrażam zgodę na korzystanie z telekomunikacyjnego urządzenia końcowego (zgodnie z art. 172 ustawy – Prawo telekomunikacyjne) w celu prowadzenia przez Ailleron S.A., z siedzibą w Krakowie, ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, nr KRS: 0000385276, marketingu bezpośredniego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być cofnięte w każdym momencie za pośrednictwem linku załączonego w każdej wiadomości wysyłanej w ramach odpowiedzi lub za pomocą wiadomości przesłanej na adres mailowy bartlomiej.pachacz@ailleron.com.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, że wyrażam zgodę na otrzymywanie za pośrednictwem wskazanego adresu e-mail poczty elektronicznej informacji handlowych, wysyłanych przez Ailleron S.A., z siedzibą w Krakowie, ul. prof. M. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, nr KRS: 0000385276, dotyczących produktów i usług tych podmiotów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być cofnięte w każdym momencie za pośrednictwem linku załączonego w każdej wiadomości wysyłanej w ramach odpowiedzi lub za pomocą wiadomości przesłanej na adres mailowy bartlomiej.pachacz@ailleron.com.