Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

iLumio Smart Digital Signage w Atlantis The Palm w Dubaju!

22/03/2018 15:40 Aktualności

wayfinder1

 

Nowoczesne technologie przekazywania informacji pełnią coraz ważniejszą rolę w kontaktach z klientem, dlatego też cieszą się one stale rosnącym zainteresowaniem wielu firm, które stawiają na profesjonalną obsługę klienta. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest samoobsługowy kiosk interaktywny, który jest zarówno przydatnym i pomocnym źródłem informacji, jak i skuteczną reklamą.

 

Kioski multimedialne charakteryzują się nie tylko możliwością wyświetlania towarów, czy atrakcyjnych promocji, ale przede wszystkim przedstawiają szeroki wachlarz funkcjonalności w postaci prezentacji ofert czy usług. Doskonale sprawdzają się one w wielu miejscach o zróżnicowanym charakterze, np. na lotniskach, dworcach, centrach handlowych, a także w hotelach. Totemy interaktywne iLumio Smart Digital Signage oraz ich niestandardowe funkcjonalności zostały dostosowane do oczekiwań gości pięciogwiazdkowego hotelu Atlantis The Palm w Dubaju. Ten imponujący obiekt oferuje ponad 1539 pokoi, a jego architektura łączy w sobie wiele atrakcji, często oddalonych od siebie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, hotel udostępnia im kilka kiosków interaktywnych iLumio Smart Digital Signage, które umożliwiają prostą i szybką nawigację po obiekcie.

 

Funkcjonalnością wyróżniającą iLumio Smart Digital Signage jest zdecydowanie Wayfinder. To bardzo prosty i intuicyjny moduł nawigacji, posiadający funkcję zastosowania różnych filtrów pozwalających na przemieszczanie się gości po hotelu, omijając jednocześnie najpopularniejsze czy zewnętrzne trasy. Informuje on także gościa nie tylko o przybliżonym czasie przybycia do miejsca docelowego, ale także umożliwia wyznaczenie najkrótszej trasy pomiędzy punktami.

 

Kiosk multimedialny z oprogramowaniem iLumio umożliwia szereg funkcjonalności. Należą do nich m.in.:

  • Wayfinder (mapa z nawigacją od punktu do punktu);
  • Wyżywienie i rozrywka – lista wszystkich restauracji ze zdjęciami potraw, ofert specjalnych i menu;
  • Kampanie reklamowe z automatycznymi wyzwalaczami i wieloma typami reklam (banery, wygaszacz ekranu z reklamami, wyskakujące reklamy);
  • Wydarzenia w hotelu – oś czasu wszystkich wydarzeń w hotelu, z możliwością ich filtrowania;
  • Kod QR w każdym miejscu – umożliwia sprawdzenie tej samej zawartości w aplikacji mobilnej.

 

 

iLumio funkcjonuje obecnie w ponad 15 000 pokoi hotelowych na całym świecie – począwszy od Europy, przez Bliski Wschód, a na Wyspach Oceanu Indyjskiego kończąc. Ogromną zaletą innowacyjnych programów od iLumio jest ich elastyczność w stosunku do właścicieli hoteli. Oferują one bowiem rozwiązania nie tylko dla największych graczy w branży hotelarskiej, ale dają też możliwość wyróżnienia się na rynku lokalnym obiektom hotelowym.

 

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży