Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Aktualności
Nowości od iLumio

Goście chorwackiej sieci hotelowej Valamar otworzą drzwi pokoju swoim telefonem.

14/07/2017 14:08 Aktualności

valamar_artykul_news

Spółka Ailleron uruchomiła nowoczesną aplikację mobilną iLumio Mobile Concierge w sieci hoteli Valamar. Jest to najbardziej zaawansowana aplikacja hotelowa dostępna na telefony Gości hotelowych na świecie.

 

Już od czerwca goście hoteli sieci Valamar mogą korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań do cyfrowej obsługi gościa. Aplikacja mobilna My Valamar pozwoli m.in. na szybki check-in online, otwieranie hotelowych drzwi własnym smartfonem czy zarezerwowanie jednej z kilkuset ciekawych ofert na spędzanie czasu podczas wakacji.

 

Valamar Riviera lider chorwackiego rynku hotelarskiego, właściciel 30 Resortów i 12 Kampingów oferuje doskonałą obsługę w atrakcyjnych lokalizacjach wzdłuż Adriatyku – na Istrii, na wyspach Krk i Rab oraz w Dubrowniku. Goście hotelowi, tych najbardziej renomowanych hoteli w Chorwacji, już teraz mogą korzystać z aplikacji My Valamar.

 

Pierwszym hotelem, w którym system został uruchomiony jest wyjątkowy Resort usytuowany na prywatnej wyspie Sveti Nikola z przepięknym widokiem na miasto Poreć – Isabella Island Resort.

 

Goście tego resortu mają możliwość zameldowania się w hotelu z dowolnego miejsca na świecie za pomocą aplikacji (mobile check-in). Aplikacja udostępnia też opcję mobile check-out i płatności mobilne. Otwieranie drzwi za pomocą zainstalowanej aplikacji w smartfonie to jedna z wielu funkcji, które ułatwią pobyt gościom w hotelu.

 

Dzięki wdrożeniu systemu iLumio goście hotelowi mają stały podgląd swojego rachunku i salda punktów zgromadzonych w programie lojalnościowym. Specjalny Kalendarz zawiera informacje na temat eventów i ciekawych wydarzeń, które kierowane są indywidualnie do każdego Gościa, w oparciu o jego preferencje. Zamawianie stolika w restauracji, rezerwacja leżaka przy basenie czy usług SPA, jeszcze nigdy nie były tak przejrzyste i intuicyjne. Wystarczy jedno klikniecie, aby zamówić wybraną usługę. Dodatkowo obsługa hotelowa, za pomocą aplikacji, jest w stanie odpowiednio targetować i wysyłać spersonalizowane oferty specjalne do gości.

 

Aplikacja iLumio Mobile Concierge została zintegrowana w wieloma systemami hotelowymi takimi jak np. Opera czy system zamków hotelowych Adria.

 

W najbliższym czasie zostanie uruchomiona opcja interaktywnej rozmowy wideo z hotelowym Conciergem. Usługa dostępna o dowolnej porze w preferowanym języku stanowi wielki plus dla gości, którzy nie muszą już udawać się do recepcji, w celu uzyskania informacji.

 

Aplikacja My Valamar w najbliższym czasie będzie sukcesywnie uruchamiana w pozostałych obiektach sieci hoteli Valamar, a już teraz dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.  

 

Współpraca z Valamar Riviera to jeden z najbardziej ambitnych projektów na rynku turystycznym 
ze względu na skalę i kompleksowość. Do końca 2018 roku iLumio ma działać w aż 14 resortach premium należących do chorwackiej sieci. O wyborze naszego rozwiązania zdecydował nie tylko status najbardziej zaawansowanej aplikacji hotelowej na świecie, ale również fakt zintegrowania z nią wielu systemów między innymi PMS, BMS, zamków Adria Electronics, systemów telewizyjnych i digital signage. W ramach umowy klient otrzyma zintegrowany system hotelowy, zarządzany z jednego źródła i umożliwiający niespotykaną do tej pory na rynku jakość obsługi. iLumio pozwoli Grupie Valamar Riviera stworzyć bardziej spersonalizowaną ofertę dla swoich klientów. Zebrane dane o preferencjach poszczególnych gości hotelowych wpłyną m.in. na opracowanie specjalnych promocji, rabatów, czy dedykowanej oferty w ramach wewnętrznego programu lojalnościowego. Dodatkowo obsługa hotelowa otrzyma informacje o upodobaniach klientów co sprawi, że będzie znacznie efektywniejsza. Tym samym iLumio pojawia się na kolejnym ważnym turystycznie zagranicznym rynku. To pierwsze z wielu zagranicznych wdrożeń naszego rozwiązania planowanych na ten rok
 – mówi Justyna Michalczyk, General Manager iLumio w Ailleron SA.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

iLumio to system hotelowy wybierany przez
8 na 10 nowobudowanych cztero i pięcio gwiazdkowych hoteli.

„Program hotelowy iLumio zapewnia najwyższy komfort obsługi gości. Błyskawiczna rezerwacja, zamawianie usług przez gości za pomocą kilku kliknięć bez konieczności opuszczania pokoju to tylko niektóre możliwości programu hotelowego iLumio. Oprogramowanie hotelowe iLumio pozawala hotelarzom na sprawne zarządzanie obsługą gościa a także na optymalizację kosztów operacyjnych hotelu. Wdrażając system zarządzania hotelem iLumio, Hotelarz otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach implementacji łącznie z ciągłą asystą techniczną w trybie 24/7”.

Pokaż pełną treść zgodyOświadczam, iż jestem zainteresowany usługami świadczonymi przez firmę Ailleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, KRS 0000385276. W związku z powyższym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prezentacji usług oferowanych przez Ailleron SA, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów wysyłanych przez Ailleron SA, w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób, informacji handlowych oraz spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług firmy powiązanych z przedmiotem
Pokaż pełną treść zgodyAilleron SA, z siedzibą w Krakowie, ul. Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków jako administrator danych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, informuje, że podanie danych jest dobrowolne, a ponadto osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt mailowy na adres: marketing@ailleron.com