Interactive Guest Service

Ailleron
iLumio

Dlaczego hotelarze inwestują w nowoczesne technologie?

08/03/2018 11:12 Blog

 Bez tytułu

 

Możliwość planowania strategii marketingowych, optymalizacja procesów oraz redukcja kosztów to nie wszystkie korzyści płynące z wykorzystania aplikacji mobilnych dla hotelarzy. Sprawdź jak usprawnienia technologiczne mogą wpłynąć na oszczędności w Twoim obiekcie hotelowym!

 

Śmiało można stwierdzić, że na przestrzeni ostatnich lat branża hotelarska przeżywa prawdziwą rewolucję. Hotele spełniają już wysokie wymagania jeśli chodzi o wystrój wnętrz, jednak to zdecydowanie za mało. Wyraźnie widoczny jest trend poszukiwania nie tylko możliwości dalszego obniżania kosztów, ale przede wszystkim dostosowania się do ciągle zmieniających się potrzeb podróżnych. Zdają sobie sprawę z tego hotelarze, inwestujący w nowoczesne technologie, które przynoszą im szereg korzyści, a najważniejszą z nich jest przecież zadowolenie klientów.

 

Piękne wnętrza, w połączeniu z innowacyjnymi technologiami są znakiem szczególnym luksusowych sieci hoteli LUX* Resorts & Hotels. Za wyjątkowością tego nowoczesnego miejsca przemawia m.in. możliwość rezerwacji pokoi online, mobilny check-in/check-out oraz live chat z personelem. Te niezwykłe udogodnienia nie tylko służą spełnieniu wymagań gości hotelowych, ale przede wszystkim zapewniają korzyści właścicielom obiektów. Samodzielne zameldowanie i wymeldowanie klientów sprawi, że personel w tym samym czasie będzie mógł zająć się innymi działaniami związanymi ze spersonalizowanymi oczekiwaniami podróżnych.  

 

Do kolejnych inteligentnych rozwiązań zainstalowanych w pokojach należą m.in. ustawienie odpowiedniej temperatury, wyłączenie ogrzewania lub klimatyzacji podczas nieobecności gości, a także zdalne sterowanie oświetleniem – takie udogodnienia zdecydowanie wpływają na ekonomiczność, gdyż pozwalają one znacząco obniżyć koszty utrzymania budynku.

 

Aplikacje mobilne mają służyć przede wszystkim gościom hotelowym, którzy coraz częściej stawiają nie tylko na nocleg, ale także na udogodnienia podczas pobytu. Jednak nie zapominajmy, że są one także dużym ułatwieniem dla personelu, członków zespołu hotelowego oraz kierownictwa. Mają oni bowiem możliwość dostępu do wielu funkcji raportujących i monitorujących wykorzystanie aplikacji przez klientów, a także rozległych narzędzi marketingowych, dzięki którym można informować gości o promocjach i sprzedaży dodatkowych usług hotelowych.

 

Zapraszamy do sprawdzenia szczegółowego case study, prezentującego szeroki wachlarz możliwości iLumio.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży