Interactive Guest Service

iLumio

7 innowacyjnych rozwiązań, które ułatwią ci pobyt w hotelu

26/07/2016 14:28 Blog

  iLumio_7 Innowacyjnych_rozwiązań_Artykul_zdjecie_2

 

Nasze babcie w podróż zabierały grzałkę, aby móc zagotować wodę. Rodzice wozili termos i kanapki turystyczne. A my? Z czego korzystamy w hotelowym pokoju?

 

 

Check-in, czyli zamelduj się sam

Nieprzewidziany czas oczekiwania spędzony w hotelowej recepcji, tylko po to by zameldować się i otrzymać klucz do pokoju? Już nie! Zapomnij o tradycyjnej recepcji.  W hotelu możesz się zameldować sam za pomocą aplikacji w telefonie. Są hotele, które oferują wybór pokoju przy rezerwacjach online – analogicznie do rezerwacji online biletu do kina czy biletów lotniczych, do których jesteśmy już wszyscy przyzwyczajeni.

 

Cyfrowy klucz

Smartfon, który otwiera wszystkie hotelowe drzwi? Dzięki aplikacji w telefonie Digital Key (klucz cyfrowy) otworzy każde drzwi, do których masz dostęp, a które zwykle otwierane były tradycyjnym kluczem lub kartą. Są to m.in. drzwi do twojego pokoju, do wind, do centrum fitness, a nawet do garażu. Jednym słowem, hotel stoi przed tobą otworem.

 

Znajdź swój pokój

W hotelu nie ma recepcjonisty? Resort jest olbrzymi i nie możesz znaleźć swojego pokoju? Potrzebujesz tylko smartfona. Zainstalowana w nim odpowiednia aplikacja, pozwoli ci „namierzyć” pokój. Zapamięta również twoje ustawienia oraz indywidualne preferencje pobytu, i kiedy po raz kolejny zagościsz w hotelu, będziesz mógł cieszyć się pobytem w swoim stylu. 

 

Mobile Concierge pozwala na samodzielne zameldowanie i wymeldowanie się z hotelu. Mobile Concierge pozwala na samodzielne zameldowanie i wymeldowanie.

 

Czuj się jak u siebie

Dopasuj pokój hotelowy do swoich potrzeb! Lokówka czy prostownica jako wyposażenie, którego potrzebujesz na co dzień? A może preferowane przez ciebie  temperatura lub natężenie światła? Możesz mieć to wszystko. Z pomocą intuicyjnej aplikacji masz możliwość zarządzania automatyką pokoju i zamawiać dodatkowe wyposażenie. Możesz również kliknąć przycisk „nie przeszkadzać”, aby nikt nie zakłócał twojego spokoju.


Bądź w stałym kontakcie 

Przebywasz w podróży zagranicznej, ale nie chcesz rezygnować z bycia w kontakcie ze współpracownikami? Niemal każdy pokój hotelowy uwzględnia potrzeby klientów biznesowych. Aplikacje mobilne również. Dzięki nim możesz współdzielić ekran lub pliki, a czas spędzony poza firmą uczynić bardziej efektywnym.

 

CONCIERGE – asystent do zadań specjalnych

Concierge z jednej strony odciąża recepcję przejmując część obowiązków, z drugiej natomiast zajmuje się realizacją bardziej skomplikowanych zleceń, często czasochłonnych dla recepcji. Pomoże dotrzeć do hotelu, zamówi taksówkę, wskaże ciekawe miejsca w mieście, a jeśli trzeba to zaplanuje z tobą dzień. Watro jest mieć kogoś takiego zawsze pod ręką. Odpowiednia aplikacja umożliwi ci czat lub wideorozmowę z concierge.

 

Korzystaj z dostępnych w pokoju rozrywek 

Jesteś zmęczony po długiej drodze i nie masz siły na zwiedzanie? Możesz zostać w swoim pokoju hotelowym i dobrze się bawić. Kino w hotelowym pokoju jest możliwe dzięki zainstalowanej aplikacji mobilnej, w pełni zintegrowanej ze zautomatyzowanymi funkcjami pokoju, jak i z systemem hotelowej telewizji.  Korzystaj z bogatej oferty telewizyjnej z dostępem do biblioteki VOD lub filmowych aplikacji internetowych. Twoje dziecko również znajdzie coś dla siebie. Hotelowa TV oferuje dostęp do bajek w każdym języku. Miłośnicy gier mobilnych będą zadowoleni z dostępu do najpopularniejszych gier i aplikacji z Google Play. Emocje i komfort zabawy zapewni żyroskopowy pilot.

 

Wiele hoteli rozumie potrzeby nowoczesnych gości i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard. Na przykład w Mikołajki Resort & SPA, w polskiej stolicy żeglarstwa, na Mazurach, każdy pokój wyposażony jest w inteligentną platformę, odpowiedzialną za cyfrową obsługę gościa. Tam gość ma pełną kontrolę swojego pobytu, w tym ma wybór pokoju odpowiadającego jego indywidualnym preferencjom. Takie rozwiązanie to znacznie więcej niż tylko zamiennik tradycyjnego folderu informacyjnego. Stanowi inteligentny środek komunikacji oraz narzędzie do sprzedaży usług. Szereg ułatwień i minimalizacja zbędnych formalności sprawiają, że goście bez trudu mogą zawiadomić obsługę, zarezerwować stolik w restauracji lub wypożyczyć rower czy samochód. Poza tym hotelowe SPA codziennie oferuje za pośrednictwem ekranów, rozmieszczonych również w strefach publicznych, usługi, o których gość mógł wcześniej nie wiedzieć.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

iLumio

Daniel Walczyk Dyrektor Sprzedaży

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.